Inspiratorki Rimmel :)



Kochani :) Dziś chcę się Wam pochwalić nową akcją. Ostatnio na fb Rimmel Klik zgłosiłam się do akcji Inspiratorki Rimmel :) Bardzo jestem ciekawa co będzie dalej :) Gdyż na każdą z zakwalifikowanych do akcji osób czekają jakieś zadania :)
Postanowiłam, że będę wrzucać na Instagram zdjęcia z makijażem z użyciem tych kosmetyków.

Zapraszam Was gorąco do odwiedzania mojego profilu :) Instagram Klik





Z tej przesyłki jestem bardzo zadowolona. Jest w niej najnowszy tusz do rzęs oraz podkład Wake me up. Kiedyś już o nim pisałam :) KLIK Zobaczymy czy po roku czasu coś się zmieniło :)
Kosmetyki były zapakowane w bardzo solidne opakowanie :) Zapinane na rzepę. Wygląd pudełka tez bardzo przyciąga uwagę :) Z resztą sami możecie zobaczyć :)



15 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kosmetyki będą nam służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne produkty, szczegolnie wpadl mi w oko ten podklad- jestem bardzo ciekawa tej akcji i Twojej recenzji :)
    Obserwuje i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą firme :*
    podobaja mi sie twoje posty kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi ten podkład :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład zapowiada się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dostałam kosmetyki :) U mnie sprawują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywalam tego podkładu i nadal po niego siegam latem. Ciekawa jestem czy ten podkład będzie równie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład wręcz ubóstwiam natomiast co do tuszu nie jestem przekonana. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie :) Podkład dla mnie za tłusty, zaś tusz jest dość dobry

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger