X-Treme Noir Ultra Volume & Long -tusz do rzęs `TESTOWANIE Z EVELINE`

Hej :) Przepraszam, że przez cały tydzień nie odezwałam się ani razu :( Zostałam poproszona przez koleżankę, abym została jej modelką na egzaminie z wizażu :) Kolejne nowe doświadczenie :) Efektami z sesji zdjęciowej podzielę się z Wami na pewno :) Na tą chwile możecie zobaczyć jedno zdjęcie na moim instagramie :) KLIK
Dziś nadszedł ten dzień, ze postanowiłam się wam pokazać publicznie :) A mianowicie mój makijaż :) Człowiek uczy się na błędach  :D Pamiętajcie że wy też jesteście piękne. Każda z nas jest oryginalna, ma inną budowę buzi i jeżeli coś nie wychodzi ćwiczcie dalej :) Namawiam Was do eksperymentowania :) Na prawdę warto :)


Dziś chcę wam pokazać również produkt, który dostałam do testowania od Ewelinie, a mianowicie to X-Treme Noir Ultra Volume & Long -tusz do rzęs. Produkt możecie zobaczyć na moich rzęsach :)


Dostępność: Wszędzie tam, gdzie jest szafa Eveline cosmetics.

Cena: ok 13 zł.


Od producenta :
"Intensywna, głęboka czerń maskary X-Treme Noir Ultra Volume & Long sprawi, że Twoje rzęsy nabiorą zjawiskowego i przyciągającego

uwagę wyglądu. Stożkowa szczoteczka z włosia zapewnia precyzyjną aplikację oraz dodaje ultraobjętości przy jednoczesnym wydłużeniu i rozdzieleniu rzęs.

Aksamitna formuła wzbogacona o olej rycynowy i wosk carnauba wzmacnia i dogłębnie odżywia rzęsy. 

Rzęsy są idealnie wytuszowane i rozdzielone od nasady aż po same końcówki!

Nie zawiera parabenów"

Opakowanie: Standardowe. Szczoteczka jest bardzo poręczna w kształcie stożka. Dzięki temu umożliwia bardziej precyzyjne malowanie w wewnętrznym kąciku oka.


Pojemność: 10 ml


Konsystencja/zapach: Tusz jest dość gęsty, lecz nie mam z nim problemu z rozprowadzeniem na rzęsach. Zapach -delikatny, nie drażniący


Moja opinia :) 8/10


Jak do tej pory, nigdy nie używałam tuszów ze stożkową szczoteczką. To była dla mnie nowość. Po prawie miesiącu stosowania, mogę stwierdzić iż jest to dobre rozwiązanie dla osób, które maja krótkie rzęsy w wewnętrznym kąciku oka. Produkt idealnie tam dociera, przy czym dokładnie rozczesuje rzęsy. Co do wydłużania to nie jestem z tego efektu zadowolona. Myślałam, że efekt będzie lepszy. Chociaż najgorzej też nie jest. Jest przyzwoicie :) Tusz nie powoduje łzawienia, nie kruszy się. I cena produktu nie jest wysoka w porównaniu z innymi tuszami :) Dlatego nie mogę o tym tuszu wystawić złej opinii. Wiadomo cena zawsze odgrywa ważną rolę w zakupie produktu. Moim zdaniem 13 zł jak za ten produkt to idealna cena. Każda z Was może kupić ten produkt i sama na własnej skórze się przekonać czy spełnia ich oczekiwania. Warto eksperymentować i szukać idealnych produktów do naszego makijażu :)

A wy jakie tusze polecicie ? :)


14 komentarzy:

  1. Może go kiedyś wypróbuję ale moim ulubieńcem ostatnio jest żółty Collosal z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś z Eveline tusz i był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hean Gigant Shock :) Mój ulubieniec ;) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale kreche masz piękną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żeby się jej nauczyć poświęciłam rok czasu :) Raz było gorzej, raz lepiej, ale nie poddałam się :) I sądzę, ze chyba było warto :)

      Usuń
  5. na oku delikatny... słaby efekt jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam :) mój ulubieniec to Avon Infinitize :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego produktu. Od kiedy używam Max factor 2000 calorie dramatic volume jestem mu wierna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moimi ulubieńcami są tusze maybellina:) Faktycznie suuuper krecha:)obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię tusze z Rimmel :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nigdy tuszu tej marki :) Najlepiej sprawdzają się u mnie tusze z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się jego szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio używam tuszu z Lovely, bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger