Testowanie z Nivea :) oraz mój nowy pędzelek :)

Hej :)Dzię chcę się Wam pochwalić co dostałam do testowania. Jest to nowy krem Nivea :) Zgłosiłam się do akcji na stronie internetowej firmy i tak oto zostałam wytypowana :)
Na tą chwile mogę powiedzieć, że krem jest dość delikatny oraz skóra po nim wygląda na bardziej promienną.


Chcę również am pokazać mój nowy nabytek :) A mianowicie pędzelek Hakuro 50 :) Jest rewelacyjny, miękki. Podkład rozprowadza się nim bez żadnych smug. Na pewno zamiesze o nim kilka słów, gdy pierwszy raz go wykąpię :)



8 komentarzy:

  1. Mam ten pędzel i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o właśnie się zastanawiam nad tym kremem :) pędzelek mam, ale tą mniejszą wersję H50s i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie mam zamiar zamówic ten pędzelek. Mam tylko jeden do nakładania podkładu, z Inglota, jest świetny, ale muszę mieć jakiś zastępczy żeby szybko się nie zniszczył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem i moim zdaniem sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dostałam ten krem nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger