Odżywka do rzęs z Eveline. Hit czy Bubel? / Testowanie z Eveline

Kolejnym produktem który znalazł się w paczce od Eveline to skoncentrowane serum do rzęs 8w1. Byłam ciekawa działania tego produktu, gdyż nigdy do tej pory nie używałam podobnych produktów do rzęs. Zwyczajnie szkoda mi było na to pieniędzy. Cudów nie oczekiwałam, gdyż nie jestem zbyt przekonana do takich produktów. Lecz czy się zawiodłam?






Cena: ok 15 zł. Lecz zawsze można trafić na promocje :)

Dostępność:Drogerie większe jak i mniejsze. Zauważyłam, że w sklepie Groszek niedaleko mojego miejsca zamieszkania można go nabyć. Więc kupić go nie jest trudno. Wystarczy odrobinę poszukać. 


Opis producenta:





INNOWACYJNY produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz.
Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs.
Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs. 
LUXURY OF YOUTH to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. Wnika  w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy.
D-PANTHENOL wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.
Zastosuj Skoncentrowane serum 8 w 1, gdy Twoje rzęsy są:
1. Osłabione
2. Łamliwe
3. Bez połysku
4. Krótkie
5. Cienkie
6. Wyblakłe
7. Wypadające
8. Wolno rosnące

Pojemność:10 ml


Opakowanie: Produkt znajduje się w białym, standardowym opakowaniu, na podobę tuszu do rzęs. Zaś sama odżywka dodatkowo jest zapakowana w papierowe kartonik, na którym znajduje się opis działania produktu oraz obietnice producenta. Szczoteczka jest sylikonowa. Bez problemu możemy dotrzeć do najkrótszych rzęs w wewnętrznym kąciku. 




Konsystencja i zapach: Produkt jest koloru białego. Niestety na rzęsach pozostaje ten kolor przez ok 10 minut. Po tym czasie niechciany odcień znika i śmiało można malować swoje rzęsy. Serum jest nie zawiera substancji zapachowych. Producent również wspomina o tym, że produktu mogą używać osoby noszące szkła kontaktowe oraz mające wrażliwe oczy.

Wydajność: Jest mi ją ciężko określić, gdyż opakowanie odżywki ma kolor biały i nie widać ile produktu zostało



Moja opinia:7/10 

Serum stosuje od momentu, kiedy dostałam do testów ( ok miesiąca). Zauważyłam kilka plusów tego produktu. Rzęsy wypadają mi mniej, bo z tym miałam jak do tej pory największy problem. Moim zdaniem produkt zastosowany pod tusz do rzęs dłużej utrzymuje jego żywotność.
Odpowiem wam w ośmiu punktach na słowa producenta: 
1.Czy rzęsy przestały być osłabione? -Tak
2. Czy przestały być łamliwe?
-Tak
3. Czy mają połysk
-Nie zaobserwowałam tego
4. Czy są dłuższe?
-Nie zauważyłam tego
5. Czy są grubsze?
- Kondycja moich rzęs poprawiła się. Jest ich chyba więcej
6. Czy przestały być wyblakłe?
- Tak
7. Czy mniej wypadają? 
- Tak. Zauważyłam to po ok tygodniu stosowania. Mniej wypadają. 
8. Czy szybciej rosną
- Nie zauważyłam tego 

Więc kochani. Produkt zły nie jest. Bublem nazwać go nie można. A czy hitem? Chyba też nie. Lecz jedno można powiedzieć - Nie jest złym produktem. Pomaga rzęsom i to chyba jest najważniejsze :)






11 komentarzy:

  1. Dużo blogerek używa go pod rzęski :P Ciekawy jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że rzęsy nie rosną. na tym najbardziej mi zależy przy odżywkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to ta odżywka szału nie robi :/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie tak samo zamierzam go testować. w każdym bądź razie polecam olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam go. Pięknie podkresla rzesy jak sie na niego naklada tusz. Jednak zaczęły mi przez niego wypadac rzesy, teraz dlugo je regeneruje... Nie każdemu wszystko służy.

    Zapraszam:
    estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się takich produktów - noszę soczewki i mam dość wrażliwe oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam inna z olejkiem arganowym i super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii :) sama z chęcią bym go przetestowała. ponieważ ma niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytałam, że jako baza pod tusz jest super, ale jako odżywka niekoniecznie .... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś wypróbuję to serum ale jako bazę pod tusz

    OdpowiedzUsuń
  11. taka średnia mi się wydaje... Chyba się nie skuszę....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger