Nowe zastosowanie kremów przeciwzmarszczkowych 40+ :) - Testowanie z Eveline

Hej :) Dziś przychodzę do Was z dość nietypową propozycją:) A mianowicie chcę powiedzieć Wam co zrobiłam z kremami 40+ z Eveline. Na samym początku obdarowałam kremem na dzień moją mamę, a na noc mamę mojego chłopaka. Niestety  ich wrażenia były negatywne. Uważały, że za bardzo ściąga skórę, a po użyciu pojawiły się zaczerwieniania. Więc nie namawiałam ich do dalszego stosowania. Ten krem im zwyczajnie nie pasował :) Tak się zdarza. Czasami,żeby znaleźć idealny krem trzeba wypróbować kilka rodzajów.  Szkoda jednak było go wyrzucić, dlatego zaczęłam używać go jako kremu do stóp. I powiem Wam, ze sprawdza się rewelacyjnie. Stopy dzięki niemu stały się nawilżone, nie pękają. Zauważyłam, że mniej się wysuszają. Można powiedzieć, że jest to nowe zastosowanie tego kremu. Zawsze trzeba szukać plusów, tam gdzie ich nie ma :) Nie mogę wydać opinii na temat tych kremów, gdyż ja ich nie używałam. Jedynie znam opinię innych, na którą nie chcę się powoływać.
Cena tego kremu to ok 20 zł. Dostać go można w większości drogerii. Kremy są zapakowane w dość solidne opakowania. Krem na dzień jest koloru białego, na noc zielonego.Nie posiadają drażniącego zapachu.










12 komentarzy:

  1. Ciekawe opakowania.:) Nie podpadłaś przyszłej teściowej za ten krem? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna ich ladna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przeważnie tak robię jak jakiegoś kremu nie używam :D A teraz te też zacznę, bo mojej mamie własnie też nie podpasowały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ciekawy pomysł, przynajmniej się nie zmarnują ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że weźmiesz udział, będzie mi bardzo miło :) Pozdrawiam ciepło :) http://zblogowanaminnie.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że sie nie sprawdziły :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że teściowej swojej przyszłej nie dałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł:-) mam mnóstwo próbek przeciwzmarszczkowych i nie wiedziałam jak Je wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł:-) mam mnóstwo próbek przeciwzmarszczkowych i nie wiedziałam jak Je wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tylko przeczytałam, że wymyśliłaś nowe zastosowanie to od razu pomyślałam "kolana, łokcie albo stopy" :D tam gdzie skóra jest bardzo sucha!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger