Czy lakiery Eveline są godne polecenia?

Hej :) W związku z tym, że zaczęła się dziś promocja w Rossmannie na lakiery do paznokci to chcę wam pokazać kolejny produkt, który dostałam do testowania :) Pewnie jesteście ciekawi jak się sprawdza?
Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że złym produktem nie są.
Pierwszy raz odprysnął mi trzy dni od nałożenia. Uważam, że to niezły rezultat :) Nie zauważyłam bąbelków powietrza pod lakierem. Minusem może być to, ze trzeba nakładać go minimum dwa razy, czasem nawet i trzy i schnie ok minuty. Po tym czasie można już wykonywać wszystkie czynności :) Wiadomo mógłby trzymać się dłużej bez odpryskiwania.Lecz trzy dni to i tak długo :) Później wystarczą delikatne poprawki i nadal manicure wygląda świetnie.Nie używałam,podczas testowania żadnych utwardzaczy.
Lakier pochodzi z serii Color edition, który idealnie się sprawdzi latem oraz wiosną. Odcienie, które posiadam są dość wiosenne ( nr 917 to koralowo-różowy zaś nr 922 to jasny fiolet)





Dostępność: Każda drogeria w której można znaleźć szafę Eveline Cosmetics :)
Cena: +/- 9 zł
Opakowanie:  standardowo- szklana buteleczka. Wygląda dość zgrabnie, wykonana z grubego szkła. Pędzelek jest bardzo funkcyjny- szeroki i bardzo dobrze się nim rozprowadza produkt.

Konsystencja: Produkt jest "w sam raz". Nie za gęsty nie za rzadki. Podczas malowania nie zalewa skórek. Schnie ok minuty. Do uzyskania dość intensywnego koloru potrzeba dwóch warstw produktu
Trwałość: 3 dni bez odprysków to bardzo dobry wynik :)



Moja ocena: 8/10.
Moim zadaniem zbyt długo schnie. Lecz tylko za to odejmuję punkty. Uważam,że ma wiele plusów. Moim ulubieńcem lakierowym jest Golden Rose. Lecz Eveline chyba też częściej będę malować paznokcie. Odcienie ma bardzo ładne. Nie jest to jakiś bubel, a cena nie jest wysoka. Czytałam wiele opinii na ich temat, w większości sa pozytywne.

Oto moja propozycja manicure wykonanego tymi lakierami :)





Więc kochani :) Póki promocja w Rossmannie trwa zapraszam Was do szafy Eveline. :) Są to jedyne lakiery jakie posiadam z Rossmanna :(  Niestety nie mogę Wam pokazać innych podobnych produktów. Ale i tak namawiam Was, abyście w czasie trwania takich promocji odwiedzały sklepy. Warto :) Produkty na które Was nie stać możecie nabyć w dość niskiej cenie :)

A jakie są wasze ulubione firmy, które produkują lakiery?:)








26 komentarzy:

  1. Jakoś nie przepadam za nimi :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma pewnie swoją ulubiona markę :) Ja również :) Golden Rose :) Lecz ich w Rossmannie nie ma :) Dlatego dziś polecam zakup tego lakieru :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię lakiery z tej serii :) Mam kilka i żaden jeszcze mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna ta brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo śliczny ten kolor koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam te lakiery i dlatego dzisiaj na promocji kupiłam oba kolory i jeszcze miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, a u mnie w najbliższym Rossku nie ma szaf z Eveline, a szkoda :(
    Ale ten lakier mam, tylko kolorek brzoskwiniowy i jestem... nawet zadowolona :))

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię lakiery z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też byłam dzisiaj w rossmanie i poczyniłam zakupy ale ja mam zawsze ten sam problem że na wskazującym paluszku lakier trzyma mi się tylko dwa dni a na reszcie nawet 5 -7 w zależności od marki i koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że u siebie nie zauważyłam, żeby najczęściej odpryskiwał na wskazującym :) Różnie to bywa :)

      Usuń
  9. Dzisiaj na promocji w Rossku kupiłam aż 4 lakiery z tej serii i właśnie troszkę się bałam o ich jakość, bo nigdy ich jeszcze nie używałam, ale miały tak cudowne kolorki, że nie mogłam sb odmówić i musiałam wziąć wszystkie. ;p Też najbardziej lubię Golden Rose. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jszcze nie miałam okazji ich wypróbować. Kolorki świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra odcienie.Zwłaszcza fiolet;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam te lakiery :) sama mam ten właśnie fiolecik i czerwień są super

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te lakiery, jeszcze nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię lakiery z eveline zwłaszcza, że mają duży wybór pięknych odcieni niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba jedne z nie wielu lakierów które dają radę wytrzymać ze mną dłużej niż 24h a to już naprawdę wiele przy moim trybie życia ;p dodatkowo mają śliczne kolory.
    Pozdrawiam.
    Imhurtingyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. z tej serii mam jeden miętowy i chwale sobie go bardzo. Moja idealna mietka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat bardzo lubię Golden Rose ze względu na ich świetną jakość przy niskiej cenie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że lakiery te tak fajnie wyglądają na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger