Paczka z kosmetykami od Eveline Cosmetics- Początek wielkiego testowania :)

Hej :) Dziś chce się Wam pochwalić paczką kosmetyków, które dostałam od Eveline Cosmetics :) Jakiś czas temu napisałam do Eveline o darmowe próbki. W zamian dostałam meila, że mogą mnie wpisać do bazy blogerów. (Co miesiąc jest losowanie kilku blogerek, które otrzymają od nich kosmetyki). Muszę Wam powiedzieć, że byłam zaskoczona kiedy otrzymałam wiadomość, że to mój blog został wybrany do kolejnego testowania nowości firmy Eveline.


 
Eveline to bardzo dobrze znana nam firma. " Jesteśmy największym polskim producentem i eksporterem kosmetyków. Obecnie 70 milionów naszych produktów rocznie dociera do ponad 70 krajów na całym świecie. To oznacza, że każdego dnia ponad 190 tys. zadowolonych klientów kupuje kosmetyki sygnowane logo Eveline"
Tą firmę znam dość dobrze. Ich kosmetyki są bardzo dobrej jakości. Jak do tej pory nie zawiodłam się na nich. Mam nadzieję, ze i tym razem tak zostanie. Ceny tych kosmetyków są na każdą kieszeń, dlatego pewnie każda z Was używała kosmetyków tej firmy :)
Recenzje zostaną rozbite na kilka postów. W każdym z  nich postaram się dokładnie opisać ich działanie. Moja opinia będzie rzetelna, nie będę zachęcać Was do kupna kosmetyku który u mnie się nie sprawdził :)


W skład paczki wchodzą: 
  • Tusz do rzęs X-treme Noir
  • 2 lakiery do paznokci Color Edition
  • Skoncentrowane serum do rzęs
  • Odżywczo- regenerujący balsam do ust
  • Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii
  • Krem- maska do rąk i paznokci
  • Luksusowy balsam odżywczo- ujędrniający
  • Przeciwzmarszczkowy krem na dzień i na noc
  • Oczyszczający tonik micelarny

 

17 komentarzy:

  1. Łał! świetna paczucha, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo dobroci , miłych testów kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania, fantastyczne produkty !

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj prezentowałam ten brzoskwiniowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo wow super paczka czekam na recenzje kosmetyków! :)
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje :) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że odżywki do rzęs z Eveline to kompletna klapa. No, ale zobaczymy jak ta i reszta kosmetyków sprawdzą się u Ciebie. Bardzo jestem ciekawa tych lakierów do paznokci, ponieważ nie widziałam jeszcze u nikogo recenzji na ich temat.
    Tak więc z cierpliwością czekam na Twoje opinie na temat tych produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiu fiu mega paka :)czekam na testy lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tej paczki gratuluję tego, że Twój blog został wylosowany :) Czekam na te recenzje!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne te rzeczy ktore dostałaś. Zazdroszcze :)

    Blog z sesjsmi zdjęciowymi! Nowy post! *,*
    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję też miałam możliwość testowania kosmetyków Eveline zapraszam do odwiedzenia mojego bloga pozdrawiam http://darmoweprobeczkiorazgadzety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger