Moja pielęgnacja dłoni z Eveline :) cz.2

Hej :) Ostatnio pisałam wam o kremie do rąk z tej serii :) Produkt dostałam do testów od Eveline :)
Dziś chcę Wam pokazać Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii. Produkt należy stosować 2-3 razy w tygodniu. 





Dostępność: drogerie kosmetyczne, internetowy sklep EVELINE Cosmetics

Cena:ok. 7-8 zł

Pojemność: 75 ml . Produkt jest w bardzo eleganckim opakowaniu- przyciąga wzrok. Peeling jest bardzo wydajny. Wystarczy go niewiele, aby wykonać cały zabieg na dłoniach.





Konsystencja: Peeling ma kolor żółty z brązowymi drobinkami. Jest dość gęsty.

Zapach: Dużym plusem tego produktu jest zapach :) Pod warunkiem,że lubicie wanilię :) Moim zdaniem nie jest drażniący i dość długo utrzymuje się na dłoniach.



Producent obiecuje wiele, czy tak rzeczywiście jest?
 
Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.

Kompleksowe działanie 8w1:

1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża.
3. Przywraca jedwabistą gładkość.
4. Regeneruje i odżywia.
5. Nadaje sprężystość i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia.
7. Wyrównuje koloryt.
 8. Koi i łagodzi podrażnienia.
 
 
Skład :
Aqua, Glycerin, Polyethylene, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric, Trygliceryde, Urea, Glycine Soja Oil, Sodium Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Betaine, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Juglans Regia Shell Powder, Propynele Glycol, Citrus Limon Fruit Extract, Mel Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Theobroma Cacao Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Tocopherol, DMDM Hydation, Parfum, Cl 16255, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol



Moja ocena: 10/10 :)
Uważam, ze peeling sprawdza się idealnie. Obietnice producenta w większości się spełniły.  Podstawowym zadaniem jest nawilżanie oraz złuszczenie martwego naskórka. Po użyciu dłonie są delikatne, wygładzone i bardzo przyjemne w dotyku.  Bardzo przypadł mi do gustu zapach tego produktu :)
Każda z osób którą poprosiłam o użycie była z niego zadowolona. Dość dobrze radzi sobie z naskórkiem, nawilża. Jednym słowem jest dość dobrym kosmetykiem pielęgnującym dłonie.  Dlatego jeśli tylko macie problemy ze skórą sucha powinniście zacząć używać tego produktu :)
W swoim składzie ma kilka witamin ( A+E+F). Dzięki temu masze dłonie stają się odżywione i delikatne.
Nawet nie jestem w stanie znaleźć minusów tego produktu. Dlatego moja ocena jest tak wysoka

A wy jak dbacie o swoje dłonie? :) Używałyście tego produktu ? :) Czekam na wasze opinie :)


14 komentarzy:

  1. Peelingu nie miałam, ale krem tak :) Uwielbiam ten waniliowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma bardzo ładny :) Wanilia pachnie pięknie :)

      Usuń
  2. krem bardzo lubię, a peeling mam w planie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach wanilii, więc na pewno przypadłby mi do gustu :) nigdy nie używałam żadnego peelingu do rąk, jedynie kremy. Bardzo chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapach wanilii myślę że ten krem by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kremy z Eveline.
    http://stylowa40.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sprawie sobie to cudeńko bo ostatnio zaniedbalam dłonie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio będąc na wykładzie, dziewczyny siedzące przede mną zachwycały się tym kremem do rąk z Eveline. Chciałabym wypróbować ten peeling na swoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie kremy do rąk z eveline nie sa jakieś wybitne, o wiele bardziej wolę isanę oraz 4 pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i powiem, że kusisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger