Moja pielęgnacja dłoni z Eveline :) cz.1 :)

Hej kochani :) Dziś przychodzę do was z postem jak dbać o swoje dłonie. Powiem wam szczerze, że dopiero tej wiosny zaczęłam na prawdę dbać o dłonie :) Najpierw zaczęłam od skórek, teraz przyszedł czas na resztę.

Pamiętajcie: Dłoni używacie najczęściej. Ich skóra jest bardzo wrażliwa- szybko się wysusza i starzeje. Dlatego nie możecie zapominać o ich pielęgnacji. Specjalnie dla was Eveline Cosmetics ma w swojej ofercie Waniliowy krem- maskę do rąk i paznokci.To od was zależy jak będzie wyglądać wasze ciało. Wystarczy tylko chwila,aby zadbać o nie :)





Dostępność:drogerie:np, Hebe, Rossmann

Cena: ok 8 zł

Opakowanie: Jest to dość solidne, złote, standardowe opakowanie kremu do rąk ( tubka). Bardzo ale to bardzo podoba mi się wygląd tego produktu.

Pojemność: 50 ml. Standardowa pojemność kremu do rąk.


Konsystencja/zapach: Krem ma konsystencję koloru żółtego, która później staje się bezbarwna. Dzięki temu, ze w swoim składzie ma masło shea bardzo, ale to bardzo szybko się wchłania. Jak do tej pory nie zaobserwowałam, aby się kleił. Zapach ma delikatny, czuć wanilię :)

Od producenta:" Waniliowy krem- maska do rąk i paznokci intensywnie regeneruje i zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet najbardziej suchej skórze dłoni. Innowacyjna formuła oparta na ARGAN REGENERATIVE COMPLEX odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia paznokcie. Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. 
ARGAN REGENERATIVE COMPLEX- unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, D-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków przenicy i naturalną betainę. "

Skład:  Aqua/Water, Glycerin, Parfum, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Glycyrrhiaz Glabra Root Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Betaine, Triticum Vulgare Germ Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol.



 Moja opinia: 10/10. Nie znalazłam minusów, wręcz przeciwnie dużo plusów:
  • bardzo dobrze regeneruje skórę
  • sam krem jest przeznaczony dla osób z bardzo suchą skórą, nie bez powodu- doskonale nawilża
  • Nie mam problemów z jego rozprowadzeniem
  • Dość szybko się wchłania
  • Cena nie jest wysoka
  • Zapach jest bardzo przyjemny
  • po zastosowaniu skóra staje się gładsza
W swoim życiu przetestowałam wiele kremów. Firmę Eveline znam bardzo dobrze. Wiem, że ich kosmetyki są nie drogie, dosłownie na każda kieszeń. Ja po przetestowaniu tego produktu nie zawiodłam się. Jestem z niego zadowolona. Będę wracać jak najbardziej do niego :)



A wy jak dbacie o swoje dłonie?:) Podzielcie się opiniami na temat swoich ulubionych produktów :)




17 komentarzy:

  1. Oba te kosmetyki przepięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosnetyki Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na co dzień używam kremu Dove :) w domu raz na jakiś czas robię maseczkę z oliwy z oliwek, żółtka jaja, soku z cytryny :) nawilża i rozjaśnia :)
    Robię tez pewien trik - smaruje ręce kremem, zakładam gumowe rękawice i myje naczynia, ciepła woda powoduje lepsze wchłonięcie się kremu :) sprzątnie domu i pielęgnacja ciała ? Czemu nie ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie go zaczełam testowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś z niego taka zadowolona. Kiedy skończę mój kremik do rąk to chętnie wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam same pozytywy o tym kremie muszę go kupić gdy wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz recenzje, a co do kremu - genialny! :) Sama kupiłam go dwa dni temu i jestem z niego bardzo zadowolona! W tym poście oddałaś wszystko co mi się w nim podoba, zapach, kolor i najważniejsze, czyli efekt. ;) Ocena jak najbardziej zasłużona!!! Bardzo spodobał mi się twój blog, napewno będę wpadać częściej. Obserwuje, komentuje i pozdrawiam :)
    Po drodze zajrzyj do mnie: http://weareonlyourselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale wyglądają zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam krem waniliowy z tej serii, zapach przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie do zakupu, tym bardziej skoro kosztuje tylko 8 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak wykończę swoje zapasy to pewnie z ciekawości go kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wszystko, co waniliowe :) za taką cenę kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze go wypróbować bo mam ogromne problemy ze skora dloni. Moze w końcu on odpowiednio zadziała :)

    Zapraszam bardzo na najnowsza sesje zdjeciowa, bardzo profesjonalna :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/artistic-editorial-face-paint.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam jeszcze :(
    mogłabym prosić o poklikanie w ost poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, ale nie miałam okazji użyć, muszę w końcu się skusić ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co czytam produkt ten jest idealny dla mnie, bo od zawsze męczę się ze strasznie suchymi dłońmi :/ Muszę przy okazji się w niego zaopatrzyć i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger