Nagroda od Rimmel :)

Witam was :) Na samym początku chcę wam podziękować za to, ze jest was już ponad 50 :) Nawet nie wiecie jaką mi przyjemność sprawia czytanie od was komentarzy :)

Pisze dziś aby pochwalić się nagrodą jaką otrzymałam od Rimmel za recenzje tuszu do rzęs Wonder'full Extreme Black. Zostałam wyróżniona w II tygodniu konkursu " I Ty zostań recenzentką" :) Pierwszy raz coś wygrałam :) Na stronie facebook Rimmel, gdzie był ogłoszony konkurs zostawiłam komentarz z recenzją :)  I czekałam na wyniki.
Jedyne czego mi brakowało w paczce którą otrzymałam to taka karteczka, z napisem że gratulują wygranej :) Chociaż na pamiątkę by została :)
Produkty te to nowości :) Mam nadzieję, że odważę się i że wam makijaż wykonany tymi produktami :) mam nadzieję, że kiedyś nastąpi tak piękny dzień :) A na tą chwilę mogę jedynie podzielić się z wami moim szczęściem :)

W skład zestawu wchodzą:

  • Scandaleyes Eye Shadow Stick w kolorze 002 Bulletproof beige
    Kolor tej kredki jest dość delikatny :) wręcz neutralny :) Cieszę się, ze akurat dostałam ten produkt. Konsystencję ma dość kremową.



  • Eyeliner Liquido Jumbo Con Maxi Feltro- Black 001
    Do tego produktu mam mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo dobrze się nim maluje oraz ma bardzo intensywny, czarny kolor. Z drugiej zaś jej największym minusem jest to, że pozostawia na górnej powiece odbicie. Będę musiała więcej go używać i wtedy wydam opinię :)








 A wy miałyście okazję testować te produkty? :) Jakie są wasze wrażenia ? :)

Buziaczki :*



29 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ich testować, ale Tobie gratuluję wygranej z całego serduszka! ♥

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam i mam, ogólnie lubię tę markę. Gratuluje wygranej :-)
    http://make-up-as.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie duże kredki. Kilka chwil, szybkie roztarcie i makijaż oka gotowy :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej :) lubię maskary z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ! :) używałam tusz z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję się oszukana ;>

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :))
    świetne kosmetyki wygrałas :)
    obserwuję;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, świetna nagroda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, ale super nagroda, sama bym taką chciała, gratuluję! :) Ostatnio kupiłam mojej mamie taki sam tusz do rzęs chyba trafiłam :D Prowadzisz super bloga, czytałam Twoje recenzje są bardzo pomocne :) Chętnie zaobserwuję twojego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:)Tusz,który opisałaś znam i lubię.Natomiast nie miałam nic z Twojej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Oby produkty jak najlepiej się spisywały!

    OdpowiedzUsuń
  14. love the colour of the eyeshadow stick!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje swietnej nagrody kochana ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana dziękuję ślicznie za szczere poklikanie w linki :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. super nagroda :D gratki!

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :-)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam na rozdanie na moim blogu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację! :) Też wygrałam i czekam na moje nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej :) Z Rimmel lubię lakiery i pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Kredka bardzo mi się podoba, kolor ma śliczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger